Monday, May 13, 2013

HAPPY MOTHERS DAY , MAMA

Assalamualaikum...

to my lovely readers... happy mothers day bagi mereka  yang bergelar seorg ibu, mama, mummy,emak,nyak, bonda atau seumpamanya. seumpamanya means seseorg yang melahirkan seorg bayi dari rahim mereka :) panjang lebar penjelasannya. masih ade yang tak jelas? sila pergi sekolah masuk tadika balik... ngee

12.05.2013- kata ustaz azhar tak baik celebrate or whteva. sbb mcm kristian sambut2 ni.. tapi maafkan saya disini.. bagi saya rasanya meraikan seorg ibu tanpa niat yang terpesong apasalahnya kan.... memang setiap hari adalah hari ibu.. tapi semalam mungkin berbeza kerana yang jauh mungkin mengeratkan sesama insani. mungkin yang tak sedar akan sedar dengan kewujudan seorang ibu.buat aku,  yea.. aku bersyukur mempunyai seorang ibu.. lebih lebih lagi ibu aku sentiasa bersama. bersama di samping susah dan senang. sentiasa mendengar keluhan aku. senantiasa menerima baik buruknya diri ini... u are evertyhing to me mama. and no one could ever replace you. sungguh aku kagum mempunyai seorg ibu seperti mama. tabah,kuat dan sabar. tak tahu boleh ke aku menjadi seperti dia suatu hari nanti.. insyaallah..... itu yang aku harapkan... :)
Norhayati binti muda.. dia mama itew. itew sayang diri sampai bila-bila... hehe... thanks for everything mama...

ya allah ya tuhanku
jadikanlah aku seorg anak yang mampu menghadiahkan pelangi indah untuk ibuku
walaupun pelangi hanya akan muncul selepas grimis pulang
asalkan aku dapat mewarnai hidupnya.. biarpun sedikit cuma
kerana aku sangat mengerti bahawa kasih sayang seorang ibu
tidak akan mampu dibalas sehingga ke akhir usia :)

special to my mom. love you...


tak rugi menyayangi seorg bergelar ibu biar bagaimanapun dia. kerana setiap detik dan saat kita mengingatinya adalah rahmat buat kita..... :)




No comments: