Monday, December 23, 2013

BAHAYANYA WANITA

Assalamualaikum.

masih ingat pada perempuan yang malas update blog ni? ke dah lupa? takpelah dah lupa pun no hal tapi kita nak share jugak dengan korang satu perkara best ni..

22dec13 / 8:30pm bergegas kami masuk panggung sari istana budaya... siapa yang tak tau kewujudan BAHAYANYA WANITA adalah berlangsung bermula 20-31dec 2013. selain novel, teater adalah hobi aku. siapa yang tak ajak terasa benor hati ni. haha.. tapi tgk pada ceritanya jugak lah. tapi yang satu ni sah2 kalau tak pergi tengok rugi..

Betulah kata org wanita ni bahaya.. bahaya dari segi apa itu sesiapa yang bersamanya saja yang akan  tahu.  yang pasti tindak tanduk orang lelaki memang mempengaruhi naluri wanita. jangan cuba2 mempermainkan maruah wanita kerana di situ letaknya harga diri. LELAKI..... mudahnya jatuh cinta. mudahnya bermain dengan api. mudahnya bermain kata2..

nora danish, erra fazira, umie aida dan zizan razak adalah watak utama dalam menjayakan BAHAYANYA WANITA.. Sesuai dengan tajuk yang di berikan 10star for erma fatima sbb pndai pilih pelakon and jalan cerita yang sangat menarik. apa idoknya maybe sebab pelokon best jadi jalan ceritanya pun menarik.. ah gitu lah senang citer..

first time tengok mereka secara dekat. memanglah teramat cantik... tak payah cakap lebih lah sapa yang teringin sgt nak tgk just go.. mmg best dan langsung tak rugi...




ini adalah pakaian yang paling simple dan last minute.. :)




harga ticket adalah seperti berikut kalau siapa yang tak tau... boleh call skali tanya masih ade kosong or tak ya :) selamat menonton.... im happy...

thanks for reading..

No comments: