Thursday, January 02, 2014

Hello 2014

Assalamualaikum..

SELAMAT TAHUN BARU !!

semoga azam yg lepas terlaksana. andaipun tidak terlaksana pada tahun lalu semoga tahun ini berjaya dengan semangat yang lebih lagi.. Alhamdulillah kerana kita masih lagi di bumi bertuah. macam2 berlaku pada dunia sebelum bertemu tahun 2014 ni. ade suka ada duka.. mcm2 lah.. kalau nak cerita memang tak habis cerita. apapun ceritanya kita bersyukur ya :) semoga tahun ini lebih baik dari sebelumnya... 2014..... memang tahun berganti tahun kami menantimu....

terima kasih 2013 untuk segala-galanya. pengalaman, harapan, impian.. alhamdulillah dugaan dan ujian itu aku mampu tangani. memang sesekali tidak akan aku lupakan. kerana disitu tercipta kenangan.. bukan semua yg mampu ingat 365 hari tu. ada masa otak blur.. hehe.. cuma sgt beruah menjadi seorg penggemar meng'snap' photo. jadi kenangan tu ade boleh lah #throwback.. thanks to my sweet pinky S3 yg selalu menjadi teman =) 

Life aku takde apa yg menarik. biase2 saja. takde istimewa smpai nak bermegah2 dalam sesuatu hal. aku memang slalu camni. simple. apa yg boleh bawa aku ke daerah itu aku pergi. kalau tak boleh aku diamkan saja. yang pasti biarlah apa yang kita lakukan dengan rasa hati yg lapang. jangan sakit hati memanjang muka pun muncung.. aku bukan jenis camtu jadi mudah je bagi sesiapa yg mendekati untuk tujuan yang baik... yes! im so friendly and easy going.. 'kau baik dengan aku aku baik dengan kau.' begitulah sebaliknya..... bagi aku setiap apa yang berlaku dlm kehidupan ni memberi impak yg mendalam.. itulah yang mematangkan kita sebenarnya... baik buruk kita kena trima. lumrahnya memang begitu...

last of date 311213 aku takde plan pape pun.. aku keluar dengan sista je pegi jln2... jln tak jalan dah nak pkl 11 mlm. skaligus menyaksikan fireworks yang paling lawa dekat KLCC.. first time hokeyy :)


macam tu jelah 2013. semua dah bercampur menjadi satu dan terlahirlah 2014. semoga terus tabah dengan pelbagai kemungkinan.. mcm biasalah hidup harus di teruskan walau apa jua ceritanya.... 

thanks for reading !

No comments: