Wednesday, April 09, 2014

BIG DAY MIRA & MIE (COUSIN)

Assalamualaikum & Selamat Pagi :)

hello April.
this is my first entry for this month. rasenya tak lengkap kalau tak update story hari bahagia my cousin. Selamat Pengantin Baru mira dan suami. eh bagai pinang di belah dua. itulah first thing dalam kepala ni bila tgk cik abg mira. he. sesuai dah tu. memang jodoh itu rahsia allah. walau bagai mana rintangan yang datang pun kalau telah tersurat memang itu jodoh kita. so pa yang kita mampu lakukan berdoa dan berusaha. insyaallah janji itu pasti. semoga kekal dan bahagia hingga ke syurga. tiada lafaz yang paling di nanti melainkan akad yang di temerai bersama wali dan kadi. dengan skali lafaz my cousin dah selamat bergelar seorang isteri. amin.. aku pun tumpang bahagia :)

pengantin: amira & ruzamie
tempat : chendering kuala terengganu
date : 4/4 -5/4/2014

selalunya kalau buat di kg memang meriah. meriah dengan sanak saudara. aku pun join skali. tu lah satu tanda paling menarik bila kenduri di buat di kampung dan masak sendri. meriah. sangat meriah. biaselah nak compare kat bndar ni jauh la beza kan. ishk berapa bnyak kali meriah da.........

alhamdulillah majlis berlangsung dengan lancar. itulah yg slalu di harapkan bagi semua pihak. biaselah kalau kenduri ni memang pening jugak. bukan senang nak memeriahkan majlis. dengan jemputan, makanan lgi. semua tu nak kena prepare carta paling atas skali. silap hb ade org yg tak boleh makan. kes naya kan...insyaallah for the next kita doakan semuanya baik2 juga ya.











berakhir sudah pencarian cintamu. dirimu tak lagi sepi. kini.. hati tak sendiri. semoga bahagia kalian..  
#miramiewedding

No comments: