Monday, March 31, 2014

HAPPY BIRTHDAY "23" TO ME

Assalamualaikum..

Sy menanti jam 12am untuk update :) mmg saya gila walaupun mata saya dah mengantok. sy tetap nak abadikan kenangan di post yg ber'date' 31st march.


HAPPY BIRTHDAY TO U CIK SYAMIMI 

TERIMA KASIH ALLAH. harini sy nak menangis. sy tak tahu apa tujuan dan kenapa. kenapa hati sy memberi lebih dari apa yg sy mahu. tak apalah. sy kena kuat kot. sbb dah 23 tahun. hidup ini penuh dengan kejutan :)

alhamdulillah kerana masih di beri peluang untuk hidup dan mencecah usia 23 tahun. mungkin muda bagi semua. tp agak matang untuk saya. saya mengenal erti kehidupan. saya bersyukur kerana ade yang membesarkan saya dan menjadikan sy seperti sekarang. insyaallah sy nak jadi anak yg solehah utk abah dan mama.. nak jadi kawan terbaik untuk semua. thanks mama kerana melahirkan saya. 31 mac 1991. masa tu bulan puasa :) mmg sejuk hati sy mendengar dengan kelahiran sy sendiri ke dunia ni. bulan mulia yang penuh keberkatan.. dan hidup saya ni tetap saya bersyukur walau apa jua ceritanya. sy bertuah kerana ade yang menyayangi saya. terima kasih semua. semua yang wish walaupun belum tiba waktu. korang memang best :)

saya celebrate awal.  jumaat malam aritu. thanks saudara saudari. kenang daku dalam doa mu ya :)



Thank you so much my lovely fAMILY/fRIENDS who made my day. I love you all very much for the wonderful feelings you gave me on my special day and made it the most memorable birthday of my life. God bless you. :)


thanks abah. abah kat russia jauh tp ingt besday mimi. haih abah. mimi baru 23 tahun lah :) i love you abah.


thanks mama.. ingtkan da tdo lena. rupanya sempat lgi nk wish tgh mlm buta ni.. i love you ma. 


thanks kak ngah blanjer cake :) my only one sister. i love you.


thanks abg long. i love you.

selain kawan2. merekalah dunia ku. keluarga ku dunia dan akhirat.

ok. bole tdo ! harini hari sy sayang semua org. mood kena baik walaupun hati gundah gulana. i want to be a princess.. yes !tq allah. tq semua. tq kpada kehidupan ku hari ini. semoga hari2 mendatang di lewati dengan kebahagian. itu doaku. amin..

thanks for reading !

No comments: