Tuesday, May 17, 2011

aku naik kuda ... ? mcm x pecaya je :P

..:: assalamualaikum ::..

selamat hari wesak pada yg menyambutnya =)

hari cuti.. biasenya xde buat apa. cam ginilah... duk depan lappy.. tanpa makan maupun mandi.. haha.. :D (jangan tutup hidung. x busyukk pun.. HAHA)
bermalas malasan jela.. penat baru balik dari terengganu tak habis lagi... nasib jugaklah ada wesak day ni. boleh jugak la cuti kan :) 

kali ni balik terengganu skjap je. x puas pun. 3 hari apa laa sangat. pantai pun dpt pergi sehari je.. tu pun da nak senja.. :( x best. x best...
ok, planning bulan depan nak balik lagi ni. haha.. jom sape nak follow.. hee..

org slalu tnya aku. 'nape ko ni mie, suka sangat balik terengganu?' ada boypren ke sane.. haha.. ishk2... slalu balik pun susah la korang ni. dah suke nak wat canne.. slain pntai, mkanan dia best wow! sape yng x pernah gie sana memang rugi gila arrr... :D (ceh, promote terengganu ni) hehe...
tapi aku selalu... kalau balik, aku tak gie pun jelajah cari mkn jauh2.. aku slalu lepax kedai mak spupu aku je kat pantai batu buruk tu... . semua makanan ada. korang nak mknan ape? kompen ada.. & pastiiiiiiiiiii sedapppppp.... dijamin..!
mena istimewa : mee udang, nasi ayam hainan, mee goreng, nasi goreng cina , all western.... Mmg best gila... tolong cuba kalau anda ke sana =)

 ni kedai dia.. YEE STALL 5,pantai batu buruk...

tgguuuuuu nak makan ni.. lapa.lapa....


 mkn dgn bersungguh2..inilah dia.. suhada ismail.haha..


dah kenyang! meh lepax2 jap kat pantai.. =)
tut.tut. terjumpa kuda... mmg dlm idup aku x penah naik kuda.. jeles sebenarnya tgk kakak aku main kuda time dia kat bandung... huuu... tu la pasang niat nak nik kuda..mama laa org yang paling x suka bila aku nik kuda. haha.. risau sgt kot pasal all my body ada besi & takut patah riuk..haha..tapi degil tetap degil.. nak naik jugakkk...!  tgk hasilnya... hehe..



BEST gilaaaaa.. enjoy.enjoy...

 naik kete kuda pulak. haha.. siyes laju nak mampos! haha..

ok. bersantai... tgh2 pasir pantai tuuuu.. =)

jumpa lagi.. hope...enjoy this entri.....


3 comments:

Joi said...

gile la, nmpak cam awek zorro haha

Joi said...

gile la, nmpak cam awek zorro hahah

Wan Nursyamimi said...

hahahaha... macam2 la u nie... hehe... tp mmg best gila feeling mcm zorro. haa.... (blushing)