Saturday, June 25, 2011

ADA SAJA YANG MENCURI KETENANGAN..

assalamualaikum =)



 have a nice day & happy weekend to all..  
hmmm... mcm nak nangis je aku wish kat korang camtu.. sedangkan aku kat umah tengah berperang dengan perasaan.. haha sedihkan.. ishk2... takpelah asalkan korang bahagia. aku tumpang happy ;)

pergi mane harini?? dating?... alaa.. sumpah aku boring gilaaa today. tak tau nak gie mana.. kawan tak der. family takde.. ALONE... :( sorang-sorang ape lagi... 'home sweet home' jelahhh...

mood kritikal.. why?? aku tgh fikirkan sesuatu.. sesuatu yang penting..... aku tak tahu aku perlu share kat sini atau takk... mulut cakap tak. hati cakap nak.. mcm mana tu?? hmmm... tadi mama marah2 laaa.... apela kakak ni, selalu buat mama marah.. keras hati betol laa.... hah! susahnya nak ckp... xpelah just forget it! pening-pening...

keboringan seharian di rumah.. macam-macam aku buat... dah hobi mengemas rumah.. dari A to Z laaa aku selesaikan... rajinnya aku hari ni. ohh... mak terperanjat nop :D hee...

susun atur aku dah alihkan.. perabot berat tu aku alihkan pelan2..hehe dulu kerusi kesana skrg ke sini.. hehe.. mop lantai.. sapu lantai.. lap itu lap ini.. kompen mmg berdebu.. mama nih apelaaa..hehe.. ape lagi? lampu yang tak menyala aku kasi nyala.. hebat betol la ank pn.yati & en w.hasli ni kan..haha.. frame gambar yang dulunya jst letak dlm kotak skrg dah aku gantungkan. memang nampak sweet.. carpet yang bergulung2 kat balkoni tu aku letakkan kat tengah2 meja makan.. alalala.... berseri2.. hmmm.. lebihkan mood tu lagii.. today aku masak lagi.. my fav. ayam masak merah.. mmg perghhh.. sedap :D melelehhhh.....telan la air liur korang tuu.. ishk... :P puas ati betol aaku kemas rumah harini.. memang kesian kalau hari2 mama je yang buat keje.. bertuah tak mama ada anak dara cam mim ?? hahaah (perasaaaaaannn betol kan) eee.... sape ade ati nak ngorat????? cepat cakap kalau tak melepas.. haha... haih! bercakp bnyak jeeee.. penat oooo....

hmmm... mcmane ya kalau duduk dalam rumah yang bersepah2?? bole ke berehat ,tenangkan fikiran? kalau aku memang tak boleh laaa... i'm so sorry.. aku mmg x blh hidup ngan org yang camtu.. kebersihan tu penting. kemas tu pasti..
jadi pikir2 kan ya.. tolong kemas2 cikit... hidup pun tenang ;)
lupa masalah seketika..huuu....

No comments: