Wednesday, June 29, 2011

HIDUP KELAM KABUT BILA TIADA CAHAYA

assalamualaikum =)


hai readers.. mood kelam kabut la 2,3 hari ni. kalau orang tanya kenapa.. aku memang tak de jawapan untuk itu. aku sendiri tercari2 kenapa aku jadi cam ni. huu.. rumitnya keadaan...

alhamdulillah... semalam aku dapat jugak tidur.. hehe.. ya allah nikmat sangat sangat sebab 2 hari lepas memang aku langsung tak boleh tidur. sakit kepala ni tuhan ajelah yang tahu.. satu kerja pun aku tak boleh buat.. bayangkan aku bersiap2 sedia untuk tidur.. mata pejam tapi hati ni tak mo tidur... :( memang aku rase mcm nak nangis laaaa.. kenapa?kenapa?kenapa laaaa aku jadi macam ni. dah lama sangat aku pikir ape aku nak buat jalan penyelesaian tetap jugak takder.. org mengaji mula lah kedengaran dari tingkap bilik aku.., tengok jam.. memang aku x tidur laa... jap lagi tanda subuh dah nak masuk... memang penat gila bila tak tidur...sedihkann.... 

penat nak ckp bnyak. dah2 lah yea :) hee.. ape2pun.. short note utk awk:-
hidup memang kelam kabut bila takde cahaya. sehingga muncul cahaya itu.. hermmm... berjalan tanpa henti... kerana hidup harus diteruskan walau ape jua ceritanya... 

sharing is caring ;)

No comments: