Wednesday, July 13, 2011

HOME SWEET HOME


assalamualaikum =)

hope smua dalam mood yang baik.. hari ni sakit kepala & flu..  sungguh la aku tak sanggup terus-terusan berkeadaan begini... rasa macam nak baring 24hour..makan ubt lagi lah menjadi-jadi..

bila berkeadaan letih & sakit urat saraf segala bagai pastilah aku lebih selesa di rumah.. huu.. betol lah kata owang putih tu home sweet home.. 
TOLONG jangan ajak keluar.. sory.sory.sory. biasenya time kita sihat takde pulak org nak ajak klua. bila dlm berkeadaan mcm ni adeeee ajeee org nak ajak teman situ sini... haihhh....benci tau ! ! hee..

mood santai di rumah lebih merelakan.... :) hehe.. sometimes org tak kisah apa pun keadaan suasana rumah bila tak sihat.. tapi lain pula lah bagi aku. bertambah pelik bila aku jadi makin tak sihat bila rumah berselerakkk... mcm mane lah aku nak explain kat korang.... hmmm...
rumah aku tak lah cantik.. jauh skali besarrrr or banglo 3 tingkat untuk di banggakan.... bagi aku itu tak penting asalkan kita selesa, nampak kemas & sedap mata memandang :)



 inilah dalam home sweet home aku skrg ni..
insyaallah.. beberapa tahun akan datang
cita-cita i nak beli rumah untuk mama.. besarrrr punya.. (baca dalam nada seperti iklan maggi ikan ya. hee..)



my lovely by lovely lace
 haaa.. ni aku tak tahu.. berapa banyak kunci nak mereka gantung kat sini. kunci yang tak pakai guna pun tersangkut kat sini.. haihh!


this area... hmm... yang tuuu bilik saya... heee..
ops!hiasan itu di susun atur oleh syamimi haslee ya.. wee.. heee... 



bilik anak gadis - fifie haslie
suram & lena tidor... hihi.


bilik si gadis bongsu.. aku lah tu. hee.
maaf! bilik berselerakkan.. 
neon yg sgt romantic. kan.kan.. haha..

tempat beradu.. lalalala
~ ade cik ted yang duk atas novel tu temankan. huu..
nikmatnya lenaku......;)

 oklah.. dah makan ubt tu mula lahhhh. mata setengah layu.. adoi. mlm masih muda laaaa.... mcm mana ni?? ANISSA 10:30mlm tv3.. takkan nak mis plk! ayoyoyo! bikin kacau la..... 

i hv to go~
good nite love ;)

banyakcakap: jangan lupakan doakan saya cpt ok! thanx..

saring is caring


No comments: