Friday, July 01, 2011

TAHNIAH imam muda 2011 'HASSAN'

Assalamualaikum =)

alhamdulillah.. baru selesai tengok imam muda..
tengok imam muda tak??? rugi tak tengok. sumpah gila best :) sejuk hati.. tenang je...


segak bergaya manis di pandang
TAHNIAH to imam muda HASSAN.. kerana berjaya.. 

bertuahnya badan kalau dapat mendampingi org mcm mereka2 nie.. ilmu penuh di dada.. sejuk perut ibu mengandung =) kalau nak cari memang tak dapat cari .. susah nak dapat yang baik2 skrg ni. yang lebih mengambil kesempatan adala.
aku tak kata aku baik. tapi sebagai seorg perempuan.. esok2 aku nak kahwin kalau tak dapat yang mcm mereka2 ni sekurang-kurangnya aku nak yang baik2 jugak. nak yang bole jadi imam utk aku & keluarga.. tiang agama tu penting... haih bertuah badan :) wah! jauhnya mengelamun.........lallalalaala~
ok, to imam muda semoga anda dapat menjadi ikon buat remaja-remaja di luar sana..



Imam Muda Ali asal Sabah.
Imam Muda Mujahid asal Singapura. .
Imam Muda Fatah asal Negeri Sembilan.
Imam Muda Nazrul asal Segamat Johor.
Imam Muda Azlan Azlan asal Cheras, KL.
Imam Muda Najdi ajdi , asal Kajang Selangor.
Imam Muda Fadhli asal Brunei
Imam Muda Fakrul asal Terengganu.
Imam Muda Hassan asal Perak.
Imam Muda Amar , asal Alor Setar Kedah.

semoga kita di perjodohkan dengan mereka yang baik-baik.. 
 

No comments: