Saturday, December 10, 2011

FILEM OMBAK RINDU MMG 'BANJIR'

Assalamualikum =)


best tak tajuk ?! haha... tak nak la citer banyak. just nak cakap FILEM OMBAK RINDU mmg best,meletop,hot! .. haritu aku pergi tgk. (lambat nya aku update kan. haha ) planning 1st day 'ombak rindu' klua kat wayang 1/12/2011 nak jdi org ptama pergi tgk.. tp nak buat canne nasib kurang baik sikit. BUKAN AKU SORANG JE PEMINATNYA.. :) hehe bz memanjang aku nih.. :( entah hari ke berapa baru aku berpeluang dapat tgk.. xpelah janji dapat tgk..kann... baca novel dah feeling habis mestilah hasrat untuk tgk filem plk lagi berkobar-kobar. :D

sebelum aku jejak kaki menonton ada jugaklah check status fb member2.. banyak betul lah komen. ada yang suka. ada yang tak. ada yang ckp maya karim x bestlah apelah. or whateva lah kan... dengar lagu dia pn dah tersentuh kann.. inikan pulak citer dia.. ishk.. x pandai menilai btol lah korang nih.. kalau tanya aku 'OMBAK RINDU TERAMAT OK & BEST'..
20 BINTANG ok **************** hehe..


 yang paling best
Lakonan Aaron Aziz memang menjadi sangat-sangatlah. Romantic abis. Aku kadang2 fikir gak, isteri dia x jeless ke bila tengok babak2 manja Aaron dengan pelakon lain? huhu. Mula-mula dalam cerita ni, Aaron memang x suka pon dengan Izzah (Maya Karin). Alasannya, sebab si Izzah ni perempuan kampung. Last-last,  jatuh cinta jugak. Betollah orang cakap, mula2 je benci, lama2 jadi sayang. 


Dalam filem ni jugak, aku suka dengan watak Maya Karin :) Mungkin sebab dia bertudung. Cantikkk ok dan tak nampak macam janggal pon dia bawak watak wanita bertudung. Dia pakai tudung pon cantik. Sweet je :)
Jadi kesimpulannya, bagi sesiapa yang tertanya-tanya, besttt ke Filem Ombak Rindu ni. Bagi aku, memang besttt yang teramat sangat and filem  ni memang berjaya buat aku banjir sampai lencuh Basah tudung aku. huahua. Aku x nak cerita lebih-lebih kat entry ni, nanti korang dah tak suprise nak pegi tengok. Better pegi nengok sendiri :) 
 muka peminat no.1 'ombak rindu' ok! hee.
Syamimiehaslee

1 comment:

al_hakim said...

sy ade buat entry ala-ala ombak rindu..hehe