Sunday, December 11, 2011

WEDDING RITA & KHAMARUL

Assalamualaikum =)

bersua lagi. hehe.. macam ni lah.. kalau rajin hari-hari nak update blog. kalau mood pasang surut sebulan skali baru nak update. kannn.. haha.. (kepala tak brape btol lah tu) hehe.. whatevalah. harini aku tgh boring gilaa... happy sunday to all... mestilah korang happy kan! penangan ombak rindu belum habis. aku nak gi tgk buat kedua kalinya pun tak dapat! ticket semua sold out je... nyampah.nyampah.... :P huhu..


oklah sebelum mengarut yang bukan-bukan.. aku nak ucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU TO RITA & KHAMARUL...
kalau cakap nama je mesti korang tak kenal.. cuba sebut nama mak dia mesti korang kenal punya. kannn.. yang aku cakap kan tu adalah anak arwah DATO SOSilawati.. kenal?! comfirm lah kan. he. ok, diorg dah selamat berkahwin pd 4Dis haritu.. majlis yang sangat meriah ok.. jemputannya yang beribu-beribu termasuklah famly aku yang turut serta... sweet n nice majlis dia coz dia buat sebelah malam.. yg plng pnting make up xde lah cair-cairkan.. haha.. klu tak mesti berperang dgn peluh yang meleleh bila bersanding tengah hari buta..  :) huhu...

dah sesuai lah tu kan rita & khamarul :) diaorg dah nampak berpeluh-peluh. nervous kot. hehe..

ok.. nasib baik jgklah dia buat malam. kalau siang ari buta canne lah aku nak pergi kan.. dengan bajunya tak prepair. yealah before tu kan aku ada cakap haritu bz gila.. so, bila dia buat malam ni sempat jugaklah aku prepair baju aku tu.. baju yang slalu last minute siap.. haih... he.. dah namanya wedding org kaya. so, tetamu2nya bukan main lagi melaram malam tu. kalau korang tgk aku x tau la.. korang imaging jelah ya. he.. mengalah kan artis u noe. he.. mmg hebat-hebat blake..


         banyak btol aku makan.. hehe...

hmmmm... pasal makan plk.. wow! mmg puas hati gilaa... persediaan makan dia dah mcm food court ok. 5star la kira..mcm2 boleh pilih. sate ada. nasi briyani, ABC. charkkueyteow, kambing panggang, tauhu bakar & macam2 lagi lah. yg aku sebut tu sbb aku mkn. yg lain2 aku tak sempat nak try sbb dah full sangat prt nih. tangki kecik je kot.. hahahaha.... rugi btol...

oklah.. mari layan beberapa pict yang agak menarik perhatian. cewah. hehe..
geram btol kat budak kecik nie... tak kenal pun. tapi dia cpt mesra ngn sape2 je. hehe.. tgk! aku pluk dia pn x kisah tau! comel je kann.. hee...

 ok.. ni aunty jun.. 'kawan rapat arwah sosilawati' :) she's vry nice.. 
chantikkk baju aunty.. auwww...hehe...

tak kan yang ni tak kenal pulak kan.. he.. ni dia Dato Dr. Mashitah.. cantik btol dia.. muka suci bersih. hehe.. 

my family... he.. lawak btol bila ada org panggil mama datin. ishk2... hehe...

yang ni tak usah cakap laaa kan.. kat mane2 je aku boleh posing. ececece... hehehe...

beberapa hari berlalu selepas ituuu... ingtkan senyap camtu jela lepas tu kann.. tup.tup rupanya majlis tu belum berakhir... abg aku skali lagi di jemput oleh rita.. kali ni majlisnya di hotel pulak.. last2 minute baru ajak aku.  mmg la agak payah. memandangkan aku tak slalu pergi majlis yang mewah mcm tu. last minute jugak aku jahit baju... sedih gila pakai baju mcm x brape nak siap je. haha.. tapi tak kisahlah janji dapat pergi & tengok majlis tu. mcmane pulak la kan kali ni... kalau haritu bukan main gilang gemilang lgi kat rumahnya kali ni mestilah lagi meriahkan. bertempat di crowne plaza hotel. pukul 4ptg aku pgi hotel tu. bersiap2 bersama adik bradik rita dlm hotel mmg agak hot. hehe.. diorg semua sempoi... huhu..
kali ni aku & abg je yang pergi....

tema yang agak menarik & jarang-jarang je kita dpt tgk kat majlis kahwin mcm kat hotel ni. warna hijau warna pilihan mereka. & aku pun terpaksalah memakai pakaian yang sedondon dgn mereka.. rumit btol lah kan.. kena ikut selera mereka. hehe.. apapun mmg best.. 
opss! saja la kan nak complain.. food dia langsung tak best!!! western apelah cmtu. hehe.. nak termuntah aku makan. hehe... sabor jelah. dah lah duduk semeja ngan mereka yang hot2.... terpaksa la telann ..huhu.... 
sape yang nak ajak aku makan hotel crowne plaza tu bik tak yah la kan..  blanja aku mamak lagi best kot. haha.. whateva lah..

layan jap beberapa keping pict yang agak tak berpuas ati bgi aku. hehe.. camera pblem la beb! hancur gambar... haihhh....

 sayangnya gamabr tak brape clear... nak lebih2 posing ckit x bleh.. haih..

 kan main segak lagi abg aku dengan tusedo dia tuh. kikikik....

 ini dia jovian mandagie & gf. hehe.. beautiful lady..... 


partner aku time kat meja... baik orgnya. mak datin kot ni :) hehe...

 ni org2 nya... hehe.. kami duduk semeja.. yang paling penting diorg sempoi & spoting gilaaa.. hehe.. all fashion designer & mak2 datin...

 chantikkk anak gadis tuuu... hee...

 rita nampak berisi mengenakan pakaian ritz collection... apapun maintain nampak lawa... yeah!

lastly, inilah kenang kenangan kami & pengantin.. hehe... 

majlis berakhir nak dekat pkl 12am. meriah mmg meriah... yang paling best iman muda ada la 4,5 org duduk sebelah meja ... adoi. hensome2 nya lah diorg.. nak ngorat x jadi ngorat.. abang aku ada kat sblah. sah2 dia ingt bf kan. hahaha... mcm2 lah.. perasan tak habis2 kann.. hehehehe.....
selesai sudahhhh..
eh.eh..lupaaa , ada lagi satu majlis rita kat johor. insyaallah. maybe 18hb ni berlangsung.. haha.. ada lagiii.. ishk2.. masyukkk btol lahhh.. dah kata pun anak jutawan kan., hehe...
sorrylah yg kat jb ni tak pergi... heheeh... keje lahhhh! huhu....

penatnya bercakap dari tadi. k.lah nak stop dulu. tu je yang aku nak share untuk arini... hope u enjoy!
have a nice day...

Syamimiehaslee

No comments: