Tuesday, January 10, 2012

The first step :)


Assalamualaikum

Hai! hari ni cuaca baik-baik saja kan.. :) best lah tak panas sgt... kalau pakai tudung mesti lah semua tu suatu yang merimaskan.. kalau ada yg tak tahan comfirm terus cabott je dalam kepanasan.. tpi alhamdulillah.. aku masih tetap bersabar ;) amin-amin. hope korang pun macam itu ya

tadi aku ada masuk satu blog tu.. ni nak kongsi nie.. best gila kot status dia.. haih! very the gentleman la bf dia :) okla.. aku pun tumpang suka la.. erm.. korang pernah di lamar? atau omputih cakap 'propose'. eh eh perlu ke bgtau ke dua duanya. kalau u olls melayu tulen cakap je di lamar mmg semua tau kan :) hee..
kayh. mcm aku , sumpah mati hidup balik aku belum pernah lagi di lamar.. kehkehkehkk.. weihh aku tak perlu semua tu lg kot.. aku muda lagi lah :P haha..  tapi kalau ada best jugak kan .. huhu..

tapi tu lah. lelaki yg berani aku rse mcm gentleman. dia ok je.. berani kena tgk jgk lah. berani yg mcmane :P bg aku berani mati meluahkan perasaan.. tak semua la mcm tu.. kadang2 sesuatu yang di tulis tu lebih bermakna dari butir bicaranya... cuba tgk ni.

copypaste from

sweetkan :) mstilah gf dia suka.. kita x kenal dia. tp bila cara dia mcm ni kita dah boleh kenal dia mcmane. cara pertama mengorat langkat. sekarang Cala Qisya dah dirisik org.  tak lama lagi maybe akan bertunang.. alhamdulillah. semoga berbahagia.. hehe..
best.best.best... 

betuah awak yana (sebelah kiri)

banyakcakap : hopela u olls juga ada kjutannya dan cara yg tersendiri utk melamar gadis masing2... :) semoga berjaya . 

SyamimiHasli

No comments: