Monday, February 13, 2012

ADA YANG MEMERHATI. JAGA-JAGA..

Salam semua..

xde crita yg mnrik tp aku ttp nak bukak post baru :)
ok, harini aku balik keje awal. sakit kepala punya pasal. slalu migrain di saat-saat kerja tengah banyak. haih.....

harini aku ckup betuah sbb tidak meredah lautan manusia yang pelbagai bau dapat aku cium.. skali skle balik awal cam gini. ok jugak kan. hehe.. xdela bau asham asham hehe. slalu mmg kena berdiri je duk dlm tren. sabau jelah kan... dengan kasut tinggi yang bole cecah bumbung tren tuh.mmg aku boleh pitam..

lain pula dgn ari2 sebelumnya. dlm mencarik ketenangan dgn kepala sedikit biul ada sorang pak arab duk mengekori aku... takut jugak lerrr... jenis muka yang selamba. aku buat derk je lah.. dan dan.... aku buat lah belakon konon2 tgh bckp hp. pdhal hantu kt sblah sne.. (hujung talian) xde sape2 pun yg duk belawan bckp ngn aku. hehe.. kira aku bole ganti neelofa dh ni.. (neelofa blakon x best sgt tp dia cantikk ) hee.. dan dgn gaya yg x bersalah si pak arab bertanya aku.. 'hey, sweety do u know where bla.bla.bla.bla...' mmg aku dh agak. mest ada niat lain ni. dh lah pakai cara lama untk mengorat.. haha...sesat jln konon... padahal rupe mcm baru blk keje kat KLCC petronas tuh... :p apa2 jelah yg psti.... hey.. im not intrested lah hensome boy :P
macam2 btol lah manusia nih.. pak arab pun boleh jadi. tp seriusly aku mmg cuak gila. nasiblah aku benti tmn melati rmh makcik jer. buatnya aku blk rmh dia duk terpacak depan rmh aku. kes naya namanya tu kannn... kikikiikiki
anyway.. sy dah selamat ok:) to all... be carefull k. bahaya jln sorang2 :)

hv a nice day =)

1 comment:

Kim Sykes said...

woah.be extra careful next time k.