Wednesday, February 08, 2012

DATUK SITI NURHALIZA

Salam semua.

SITI NURHALIZA?! sape x kenalkan.. prnah kawan abg aku ckp kalau pergi mekah pun, 2 org yang terhormat mereka hormati dari malaysia dan sgt d'kenali di tanah suci adalah DATUK CT NURHALIZA & TUN DR,MAHATHIR. wallahualam ..
tertarik pulak nak buat entry pasal dato ct nie.. mmg lah aku bukan peminat no.1 dato ct mcm yang abg aku gila-gilakan sangat tu. tp melihat ketulusan yang ada di wajahnya ketika ini menggamit jari jemari untuk berkongsi beberapa pict dato ct untuk kalian. especially to my Brother AMIR MIRZA. mmg dia ketagih minat dgn awek sorang ni :)





ni kat terengganu. konsert sempena maulidur rasul haritu.. 

teruja x?? kalau org tanya aku datuk ct cantik ke x? time ni baru aku boleh komen & dengan bersemangat aku nak cakap! datuk ct mmg cantik... dato ct... plis say no! to jambul.. kan lagi bagus mcm ni. sape stuju. sape stuju? hehe.. oklah xde maksud untuk mencaci atau menghina. sekadar memberi pendapat. suka tgk dato ct mcm ni.. muslimah sangat :)

SyamimiHasli

No comments: